00Days00Hrs00Mins00Secs
Nov 27 2023
آذر 6, 1402

دومین نمایشگاه بین المللی تهویه مطبوع و تبرید – MegaClima Expo الجزایر 2023

  • 10 AM
  • الجزایر

*بزرگترین کشور آفریقا؛ الجزایر از طریق چندین پروژه بزرگ ساختاری، زیرساخت ها و کارهای روبنایی مرکز جذب سرمایه گذاران بین المللی و داخلی است.

*بخش ساخت و ساز در الجزایر به رشد خود ادامه می دهد و در سال 2018 5.6 درصد افزایش یافته است. ساختمان های مسکونی و پروژه های زیربنایی به ویژه هسته اصلی برنامه ساخت و ساز دولت را تشکیل می دهند.

* تمرکز دولت الجزایر بر ساخت بنادر جدید، بزرگراه ها، جاده ها، سیستم های مترو، ریل، تراموا، پروژه های خدماتی در سیستم های آبی، پروژه های مسکن و شهرهای جدید، و بیشتر بازار الجزایر را برای سرمایه گذاران سودآورتر می کند.

*مگا اقلیم الجزایر پروفایل های مختلفی از غرفه داران را از سراسر جهان گرد هم می آورد. این تنوع باعث تعامل بیشتر کسب و کار شما، فرصتی برای گسترش منطقه جغرافیایی فعلی فعالیت و افزایش سبد مشتریان می شود.

* از طریق طیف گسترده ای از محصولات و خدمات به نمایش درآمده، این نمایشگاه شاخه های مختلف بخش ساخت و ساز مانند تولید کنندگان تجهیزات، توزیع کنندگان، دفاتر طراحی، تامین کنندگان برق، نصاب ها و غیره را گرد هم می آورد.

*تجربه 7 ساله Elan Expo در کشور این فرصت را به شما می دهد که با رهبران و رقبای بازار، تازه واردان و شرکت های سنتی این صنعت آشنا شوید و آخرین فناوری ها و ماشین آلات پیشرفته را به صورت زنده تجربه کنید.